Yeni bir geceye hoşgeldin diyerekten yazıma başlamak istiyorum. Biraz düşünmem gerekti o kadar çok teori üretmiştim ki hepsini bi anda unutuverdim. Yeni teorimize gelelim, elektromanyetik dalgalar ile teleportasyon konusuna yani. çift yarık deneyi' ni izledikten sonra bu fikre ulaştım haberiniz ola. Öncelikle videoyu izlemenizi istiyorum. İzledikten sonra okumaya devam edin.
Evet asıl konumuza gelelim şimdi. Elektromanyetik dalgalar halinde kısa bir bilgi vereyim. Araştırdığım kadarıyla bu dalgalar ışık hızının yarısı kadar hıza sahip. Şimdi bunu okuduktan sonra benim beyin durur mu yapıştırmış teoriyi, ulan bu çift yarık deneyiyle bunu 2 katına çıkarabilir miyiz? acaba diye. Tabi bunun cevabını ancak deney verir ve bu deneyi yapacak gücüm olmadığı için somut bilgiler sunamıyorum size. Eğer çift yarık deneyinde elektromanyetik dalgaları ikiye katlayabilirsek hayallerimiz gerçek olabilir değerli okuyucularım. Fiziğin temelleri sarsılabilir herşey değişebilir. Tabi böyle bişey gerçekleşirse... Bu konu hakkında pek açıklama yapmaya gerek duymuyorum anladığınızı düşünerekten.
Herkese iyi geceler yarın daha ilginç bir konu üzerinde duracağım sabırsızlıkla bekleyiniz efenim. Pazar gecesi görüşmek üzere!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder